- 39 1
- 40 7
- 42 3
- 44 33
- 45 1
- 46 27
- 48 35
- 50 27
- 52 27
- 54 28
- 56 27
- 58 27
- 60 27
- 62 26
- 64 24
- 84 3
- 88 19
- 92 21
- 96 21
- 100 21
- 104 22
- 108 20
- 112 20
- 116 20
- 120 17
- 124 15
- 128 1
- 140 1
- 144 2
- 146 18
- 148 19
- 150 19
- 152 20
- 154 20
- 156 18
- 158 17
- 160 17
- 162 15
- 164 1
- 184 2
- 188 2
- 192 13
- 196 13
- 200 13
- 204 13
- 208 11
- 212 12
- 248 2
- 250 15
- 252 15
- 254 15
- 256 15
- 258 13
- XS 49
- S 55
- M 55
- L 55
- XL 55
- XXL 54
- XXXL 49
- XS Zkrácené 1
- S Zkrácené 1
- M Zkrácené 1
- L Zkrácené 1
- XL Zkrácené 1
- XXL Zkrácené 1
- XS Prodloužené 1
- S Prodloužené 1
- M Prodloužené 1
- L Prodloužené 1
- XL Prodloužené 1
- XXL Prodloužené 1
- 7 1
- 8 1
- 9 1
- 10 1
- 11 1
- 12 1
- 41 (EU) 1
- 44 (EU) 1
Pracovné odevy
Pohodlné, odolné a elegantné oblečenie
Švédska značka Snickers Workwear sa čoskoro po svojom vzniku v roku 1975 stala v Škandinávii pojmom a synonymom pre kvalitné pracovné oblečenie, ktoré uľahčuje prácu. Netrvalo dlho a Snickers si obľúbili remeselníci po celej Európe. Odpoveď na otázku, ako sa to stalo, je jednoduchá: zakladateľ Snickers, Matti Viio, bol sám remeselník a pri práci si uvedomoval, že oblečenie by mu malo skôr pomáhať, a nie naopak. A keďže takéto oblečenie nikde nenašiel, nechal si ich ušiť podľa svojho návrhu, čím položil základ nielen svojej budúcej značke, ale úplne novému konceptu pracovného oblečenia.
Na základnú myšlienku Matti Viia nadväzujú súčasní návrhári, ktorí pracujú s novými materiálmi a technológiami, aby potom mohli používateľom predstaviť oblečenie, ktoré im dokonale padne, bude ich chrániť a bude úplne vyhovovať ich druhu práce. Príjemným bonusom je potom pekný a moderný vzhľad. Vďaka tomu všetkému je v súčasnosti Snickers Workwear poprednou svetovou značkou pracovného oblečenia.
Pfanner Schutzbekleidung je dnes už svetovo preslávená rakúska značka, ktorú v roku 1990 založil farmár Anton Pfanner. Sám dodnes dohliada na výrobný proces a navrhuje nové pracovné oblečenie a obuv, a to najmä pre lesákov a arboristov. Sám hovorí, že sú profesionáli, rovnako ako ich klienti – as tým sa spájajú ním vytýčené tri základné princípy: jednoduchosť, bezpečnosť a životnosť. V praxi to predovšetkým znamená, že oblečenie musí byť pohodlné, musí zaisťovať maximálnu bezpečnosť užívateľa za všetkých podmienok, nesmie byť zanedbaný žiadny jeho detail a musí mať dlhú životnosť. Keďže pán Anton neustále inovuje, vymýšľa nové veci a dokáže pochopiť potreby profesionálov – užívateľov –, došlo k vzniku značky Protos Integral a tým vôbec prvých integrovaných ochranných prilieb svojho druhu.
A tak dnes firma Pfanner Schutzbekleidung dokáže záujemcov vybaviť ochranným oblečením a prostriedkami od hlavy až po päty.