Pravidla spracovania recenzií

spoločnosti AC-T servis, spol. s r.o., sídlo: Náchodská 2485/61, Praha 9 - Horní Počernice, PSČ 193 00, ČR, IČO: 25763083, spoločnosť zapísaná v obchodnom registri Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 68011,

na predaj tovaru prostredníctvom internetového obchodu umiestneného na adrese www.profi-odevy.sk (ďalej jen e-shop).

Recenzie, ktoré uverejňujeme, pochádzajú výlučne od zákazníkov, ktorí si recenzované produkty v e-shope skutočne zakúpili.

Ako môžem ohodnotiť zakúpený produkt?

E-maily s odkazom na vloženie recenzie obdržíte po vybavení objednávky. Pokiaľ už nebudete chcieť dostávať ďalšie e-maily s možnosťou ohodnotiť nákup na našom e-shope, máte možnosť vyjadriť nesúhlas so zaslaním e-mailu s odkazom na vloženie recenzie prostredníctvom Heureka. Poradie recenzií je možné nájsť na webových stránkach Heureka.sk, recenzie je možné filtrovať priamo na týchto webových stránkach. Robrazujeme všetky recenzie, či už sú pozitívne alebo negatívne.

Ako je zabezpečené, že recenzie na výrobok nie sú falošné?

Recenzie na tieto produkty môžu zanechať iba zákazníci, ktorí si zakúpili produkty na našom e-shope. To zaisťujeme práve prostredníctvom Heureka.sk, ktorým je odovzdaná informácia o zakúpenom produkte (objednávke) a Vaše meno a priezvisko a e-mail. To znamená, že je technicky možné zadávať hodnotenie nášho e-shopu iba u zákazníkov, ktorí u nás nakúpili a hodnotia užívateľskú skúsenosť alebo produkt, ktorý zakúpili.

Čo mám robiť, ak mi nebol zaslaný odkaz na recenziu výrobku?

Do 14 dní od prijatia objednávky máte možnosť kontaktovať náš zákaznícky servis e-mailom na adrese info@profi-odevy.cz a následne vám bude zaslaný odkaz.

Tato pravidla pro zobrazování recenzí jsou platná od 1.5.2024