- 39 1
- 40 7
- 42 3
- 44 31
- 45 1
- 46 25
- 48 33
- 50 25
- 52 25
- 54 26
- 56 25
- 58 25
- 60 25
- 62 24
- 64 22
- 84 3
- 88 17
- 92 19
- 96 19
- 100 19
- 104 20
- 108 18
- 112 18
- 116 18
- 120 15
- 124 13
- 128 1
- 140 1
- 144 2
- 146 16
- 148 17
- 150 17
- 152 18
- 154 18
- 156 16
- 158 15
- 160 15
- 162 13
- 164 1
- 184 2
- 188 2
- 192 12
- 196 12
- 200 12
- 204 12
- 208 10
- 212 11
- 248 2
- 250 14
- 252 14
- 254 14
- 256 14
- 258 12
- XS 46
- S 51
- M 51
- L 51
- XL 51
- XXL 50
- XXXL 45
- XS Zkrácené 1
- S Zkrácené 1
- M Zkrácené 1
- L Zkrácené 1
- XL Zkrácené 1
- XXL Zkrácené 1
- XS Prodloužené 1
- S Prodloužené 1
- M Prodloužené 1
- L Prodloužené 1
- XL Prodloužené 1
- XXL Prodloužené 1
- 7 1
- 8 1
- 9 1
- 10 1
- 11 1
- 12 1
- 41 (EU) 1
- 44 (EU) 1
Pracovné odevy
Pohodlné, odolné a elegantné oblečenie
Švédska značka Snickers Workwear sa čoskoro po svojom vzniku v roku 1975 stala v Škandinávii pojmom a synonymom pre kvalitné pracovné oblečenie, ktoré uľahčuje prácu. Netrvalo dlho a Snickers si obľúbili remeselníci po celej Európe. Odpoveď na otázku, ako sa to stalo, je jednoduchá: zakladateľ Snickers, Matti Viio, bol sám remeselník a pri práci si uvedomoval, že oblečenie by mu malo skôr pomáhať, a nie naopak. A keďže takéto oblečenie nikde nenašiel, nechal si ich ušiť podľa svojho návrhu, čím položil základ nielen svojej budúcej značke, ale úplne novému konceptu pracovného oblečenia.
Na základnú myšlienku Matti Viia nadväzujú súčasní návrhári, ktorí pracujú s novými materiálmi a technológiami, aby potom mohli používateľom predstaviť oblečenie, ktoré im dokonale padne, bude ich chrániť a bude úplne vyhovovať ich druhu práce. Príjemným bonusom je potom pekný a moderný vzhľad. Vďaka tomu všetkému je v súčasnosti Snickers Workwear poprednou svetovou značkou pracovného oblečenia.
Pfanner Schutzbekleidung je dnes už svetovo preslávená rakúska značka, ktorú v roku 1990 založil farmár Anton Pfanner. Sám dodnes dohliada na výrobný proces a navrhuje nové pracovné oblečenie a obuv, a to najmä pre lesákov a arboristov. Sám hovorí, že sú profesionáli, rovnako ako ich klienti – as tým sa spájajú ním vytýčené tri základné princípy: jednoduchosť, bezpečnosť a životnosť. V praxi to predovšetkým znamená, že oblečenie musí byť pohodlné, musí zaisťovať maximálnu bezpečnosť užívateľa za všetkých podmienok, nesmie byť zanedbaný žiadny jeho detail a musí mať dlhú životnosť. Keďže pán Anton neustále inovuje, vymýšľa nové veci a dokáže pochopiť potreby profesionálov – užívateľov –, došlo k vzniku značky Protos Integral a tým vôbec prvých integrovaných ochranných prilieb svojho druhu.
A tak dnes firma Pfanner Schutzbekleidung dokáže záujemcov vybaviť ochranným oblečením a prostriedkami od hlavy až po päty.